IPB
X   Mesaj de pe site
(Mesajul se va inchide in 2 secunde)

Bine ati venit pe Forumul Hotnews!
Cititi regulamentul Forumului inainte de a publica.

15 Pagini V  « < 11 12 13 14 15 >  
Reply to this topicStart new topic
> URASC RCS & RDS !, Limitele suportabilului au fost demult depasite... Traiesc un cosmar&#
Vizitator_Marius27.
mesaj Jun 1 2011, 11:17 AM
Mesaj #361





Guests






Buna, am citit pe forum probleme pe care le intimpinati la rcs-rds si cred cu tarie ca ele exista, eu sunt abonat la rds de 4 ani si nu am avut probleme cu ei deloc nu mi sa intrerupt semnalul deloc( in afara cazului cand nu era curent pe scara sau nu am platit). In Bacau au toata reteaua pe fibra optica deci merge super bine, eu sunt un client multumit, iar cand ama vut probleme am sunat si in aceasi zi m-au rezolvat totul tine de baieti de la tehnic acolo e ceea mai mare problema, nu sunt promti uni isi fac datoria alti nu, ca si ce operator cu bune si rele. Iar de viteza de la net este superioara fata de UPc si RTC si la digi net mobil, cred ca totul tine de infrastructura facut in zona si cum este configurat acele noduri de distributie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_andrada.
mesaj Jun 5 2011, 02:13 PM
Mesaj #362





Guests






LA CASERIA DIN CAMPIA TURZII NU SE POATE PLATI FACTURA RDS ,PENTRU CA FUNCTIONARA DE LA GHISEU TE INTAMPINA IN FATA SEDIULUI CU TIGARA IN MANA SI TE INDREAPTA SPRE BANCA CARPATICA SPUNANDU-TI CA EA NU ARE TIMP DE INCASARI FACTURI OARE DE CE ESTE PLATITA ?DOAR SA FUMEZE SI SA-TI VORBEASCA OBRAZNIC SUNT PROFUND NEMULTUMITA DE PRESTATIA ANGAJATILOR ACESTEI FIRME ,CRED CA VOI RENUNTA LA SERVICIILE LOR ,SUNT O BATAIE DE JOC LA ADRESA CLIENTULUI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_m.
mesaj Jul 30 2011, 12:06 AM
Mesaj #363





Guests






Citeaza (alexa @ Mar 29 2011, 09:44 AM) *
NISTEEEEE JEGOSI, AR TREBUI SA NE RETRAGEM TOTI CA SA DEA FALIMENT!!!!



Hai incepe tu:)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Vizitator_Bogdan..
mesaj Nov 4 2011, 03:02 PM
Mesaj #364





Guests






Personal, cred ca-i cel mai bun brand romanesc de dupa '91. N-am avut niciodata probleme, netul bubuie, or venit intr-un timp scurt sa mi-l instaleze, contractele si preturile imi par ok.

Eu stau in Oradea, habar n-am cum e prin alte parti..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Cita V.
mesaj Nov 24 2011, 12:13 AM
Mesaj #365





Guests






Se pare ca RDS-RCS e intradevar o problema Nationala .

Asa am patit si eu cu ei ..facusem un contract Fiber Link + tel fix pe 12 feb 2011 si am fost cablat abia pe 20 octombrie 2011.
8 luni de zile am stat dupa ei sa vina sa ma calbleze...si asta bine inteles in acest interval de timp am dat peste 50 de telefoane la ei , am facut peste 30 de urgentari de cablare + sesizari scrise prin E-mail la care bineinteles ca nu a raspuns nimeni niciodata.

La telefon aceleasi minciuni "am facut urgentare ...or sa va contacteze baietii cand or sa vina sa va cableze "
Mint cu nerusinare , ba chiar sunt si agresivi verbal daca cumva incerci sa le ceri explicatii .

Intr-o zi cand am avut timp , mi-am facut drum pe la ANPC si am facut plangere scrisa . Vreau sa va zic ca in 2 zile de cand am facut plangerea la OPC am fost cablat.

Eu zic totusi daca aveti probleme cu acest "parazit" numit RDS-RCS nu va lasati de pe o zi pe alta mergeti la medic (OPC) . Sesizarile facute la RDS telefonic sau e-mail sunt egale cu 0. Relatia dintre Companie si Client sunt nule .

Va multumesc !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Abonat (inca).
mesaj Dec 8 2011, 07:55 PM
Mesaj #366





Guests






Se pare ca toti sunteti copii mici.
In Bacau am facut contract cu ei la pachetul cu HBO.
Pachetul l-am primit in cateva zile (mutasem locatia) mai putin HBO pentru care am asteptat 1 AN sa-mi dea decodorul acela.
Dupa aceasta a mai durat 1 an fara nici un fel de probleme (deci se poate) dupa care de prin iunie au facut ceva modificari si nu mai receptionez HBO Comedy si Cinemax. Am sunat, am resetat receiverul, am rescanat grila de programe de enspe mii de ori. Am anuntat prin august problema la ei, mi-au luat nr de tel. si nu m-au sunat sa-mi schimbe decodorul (caci acesta e de vina) nici pana acum.
M-as fi ocupat mai indeaproape de aceasta problema dar timpul nu mi-a permis, iar programul lor este exact la fel cu al meu. Macar daca ar fi lasat o sambata cu program scurt.
De maine sunt in concediu. O sa ma ocup. Cred ca ii voi face sa se miste (avem metode - si nu amenintari cu OPC ca sunt satui - au batut recordul.)
O sa revin cu noutati si cu metoda pe care am aplicat-o.
Nici nu vreau sa renunt la ei (am pachet complet: tel fix+tel mobil+internet+tv). Serviciile sunt bune, angajatii nu au chef de munca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_vlad.
mesaj Dec 8 2011, 09:34 PM
Mesaj #367





Guests






Buna am si eu niste probleme.Am am facut un contract cu cei de la rds la un pachet CATV,Diginet(fiberlink pupular2-20mb/s) si telefonie pe data de 16 septembrie. Bun mai departe, a venit o echipa mia instalat modemul(au venit abia dupa 2 luni de la incheierea contractului), dar surpiza cablul care ducea la modem era defapt o prelungire (de 3-4 metri) de la un cablu care era la TV. Mia instalat modemul pt internet si cel pt telefonie (telefonul nu lam primit inca), si iam intrebat "dar fibra optica care trebuie dusa de la stalp la casa nu o mai puneti?" "pai acum o luna au fost schimbate cablurile cu fibra fibra optica", stateam si ma gandeam "cum sa fie schimbate ca timp de multe luni nu a venit nimeni sa ne schimbe nici un cablu". Asa si problema e ca la prietenii mei care au acelasi pachet de la rds au venit sa le instaleze netul, TV, si telfonul la o luna de la incheierea contractului si la ei au pus fibra optica de la stap la casa si au schimbat toate cablurile de la tv si cel din pod care dude la modemul pt internet, mie nu mia schimbat absolut nimic. Netul merge mizerabil cam 100-200kb/s dl si rar prind 1mb/s dl, o data pe saptamana si asta doar vreo 2 ore. O sa sun maine sa vb cu ei sa vad care ii problema. Ma scuzati daca am facut greseli dar sunt foarte obosit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eglantina
mesaj Jan 6 2012, 10:12 AM
Mesaj #368


Nou venit
*

Grup: Membri
Postari: 1
Inscris: 6-January 12
Utilizatorul numarul: 30 880



Incepind din vara anului 2011, in blocul din Piata Rossetti nr.3, scB,a inceput instalarea cablurilor pentru televiziune,internet,telefonie a firmei RDS-RCS(in bloc existind deja functionala firma UPC);in luna decembrie subsemnatul , locatar al acestui imobil,pe acea scara,abonat al firmei UPC,hotarasc sa ma debransez si sa trec la firma RDS-RCS;IN 10 dec inchei cu acestia contractul cu nr.7019513419;m-am debransat si ca abonat de la Romtelecom ,pentru a beneficia de pachet intreg de servicii "oferit" de firma RDS-RCS.In data de 5 ianuarie,ma adresez firmei pentru ca intirzia instalarea si aflu ca de fapt infrastructura in bloc nu era gata,nu este nici acum, eu efectuind nenumarate solicitari la care mi se raspundea invariabil"asteptati";nu am putut lua niciodata legatura cu nici un reprezentant al serv.Tehnic,am stat alaturi de inca alti 25 reclamanti 3 ore la coada in sediul lor din Mihai-Bravu 98-106 pentru a primi lamuriri suplimentare dar am fost indemnat catre un telefon agatat in perete pentru a lua legatura cu serv.Rel .cu clientii (dupa alte 4 convorbiri anterioare fara nici un rezultat de acasa).In nici un sediu nu se poate lua legatura cu cineva din Tehnic,angajatii lor fiind abilitati doar sa incheie sau sa rezilieze contracte,restul problemelor tehnice se rezolva telefonic cu invariabilul raspuns "VETI FI CONTACTAT" si nu te mai contacteaza nimeni.Mentionez ca si sotia mea a schimbat abonamentul mamei sale ,cu unul nou cu telefonie fixa inclusa tocmai pentru a fi cu totii in retea(contract7019513420/10.12.2011) i-a anulat si acesteia abonamentul de telefonie fixa de la RomtelecomVazind neseriozitatea si dispretul afisat de aceasta firma fata de clientii sai existenti si viitori, am reziliat toate contractele incheiate ,de fapt neinstalindu-se nimic nicaieri si am redevenit abonat UPC Atata alergatura, nervi, si convorbiri taxabile din alte retele decit ale lor.Ma intreb ce-ar fi fost daca n-ar fi existat concurenta si RDS-ul ar fi avut monopolul asa cum am auzit ca era sa se intimple

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Smircea.
mesaj Feb 3 2012, 04:57 PM
Mesaj #369





Guests






[RDS TEPARI
am facut si eu abonamentul de 100mb ,si dupa aceea am aflat ca de fapt viteza garantata este doar de 1mb.
niciodata nu ajungi la viteza promisa.in plus stik-ul promis si bifat in contract , am 3 sau 4 sesizari la ei in 2 saptamani si nu l-am vazut.
Am prieteni care au si o jumatate de an de cand asteapta.
si apropo:contractul nu il poti rezilia , fara plata...
asa ca cei care vor sa-si faca abonamente in continuare ar fi bine sa se multumeasca cu putinul oferit.sunt tepari
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Mai bine la UPC.
mesaj Mar 15 2012, 09:41 PM
Mesaj #370





Guests






Pentru cei din Timisoara nemultumiti de RDS...va recomand noile oferte de la UPC. Ofertele incep dela 49 lei si nu exista parti ascunse. Pt contact: 0761467955.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Vizitator_alina..
mesaj Mar 22 2012, 07:10 PM
Mesaj #371





Guests






felicitari dar mai sunt cazuri ca al meu cand vrei sa scapi de ei si nu poti. achiti factura predai echipamentul si te trezesti ca desi ai dreptul sa soliciti reconectarea la retea esti reconectat automat ca vrei sau nu vrei. democratia e in floare:)))))). ce conteaza ce vrea un idiot(a)? ce conteaza ca felul cum esti tratat te face sa te simpti jegos si tampit? traiasca fraierii ca mine sa aibe RDS banii de salar pt "amabili" cum sunt cei de la Caseria de pe motilor din cluj napoca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Vizitator_Alina..
mesaj Mar 22 2012, 07:12 PM
Mesaj #372





Guests






Citeaza (Smircea @ Feb 3 2012, 04:57 PM) *
[RDS TEPARI
am facut si eu abonamentul de 100mb ,si dupa aceea am aflat ca de fapt viteza garantata este doar de 1mb.
niciodata nu ajungi la viteza promisa.in plus stik-ul promis si bifat in contract , am 3 sau 4 sesizari la ei in 2 saptamani si nu l-am vazut.
Am prieteni care au si o jumatate de an de cand asteapta.
si apropo:contractul nu il poti rezilia , fara plata...
asa ca cei care vor sa-si faca abonamente in continuare ar fi bine sa se multumeasca cu putinul oferit.sunt tepari

il achiti si tot nu scapi de ei . stiu pe pielea mea cum e....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Vizitator_Alina..
mesaj Mar 22 2012, 07:17 PM
Mesaj #373





Guests






dar tratatemtul la medic e bun? adica scapi de parazitul RDS?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Vizitator_Dan..
mesaj Apr 5 2012, 06:21 PM
Mesaj #374





Guests






Serviciile de internet de la RDS, au devenit de-a dreptul execrabile ... In ultima perioada, internetul de la RDS este sub orice critica ... Mi-am scris off-ul aici: http://dan-blog.ro/servicii-de-internet-de...execrabile.html

In loc sa evolueze, in anul 2012 cei de la RDS merg in jos ... Urmeaza sa caut alternative ... UPC, Romtelecom, etc ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_gigi.
mesaj Apr 17 2012, 01:27 PM
Mesaj #375





Guests






Citeaza (Ionut Dmi @ Nov 21 2010, 01:25 PM) *
RCS/RDS sunt renumiti pentru cat de ....i sunt!

exemplu: unei cunostinte ii moare mama, proprietarul casei unde locuiau amandoi. se duce omul la RDS sa-si faca abonament. ii pune in tema cu noile schimbari aparute in “viata” familie sale. i se spune fix asa: “fara proprietarul apartamentului nu va putem conecta. veniti cu proprietarul!”.

nu e o gluma macabra. scena e reala.

daca cunostinta ta gandea,ca si tine de altfel, stia ca nu poti sa faci nici la electrica,gaz sau orice alt furnizor abonament daca nu esti propietar.daca a avut un deces in familie sa faca succesiunea si sa isi fac abonament pe numele lui
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_un cititor al forumului.
mesaj Apr 19 2012, 11:22 AM
Mesaj #376





Guests






Citeaza (Tibishor MEREU Surprinzator @ Nov 15 2010, 10:44 AM) *
De ce? E simplu.
Varianta scurta: - Pentru ca se foloseste de banii mei, fara sa-si respecte obligatiile contractuale (e.g. avariile vor fi rezolvate in cel mult 48 h de la momentul solicitarii).
Varianta lunga - care frizeaza patologicul - o gasiti mai jos. Sper sa aveti nervi sa o cititi. Eu nu mai vreau sa trec prin ce trec, fara ca toata lumea sa stie cum isi trateaza aceasta companie clientii. Nu mai dau niciun telefon... nu mai merg in nicio audienta.

M-am intors din vacanta pe 1 noiembrie, si am constatat ca nu-mi merge netul. Nu mi s-a parut o tragedie, si - pentru ca nu sunt un reclamagiu de profesie - am dat un on/off la router... am restartat laptopul... si cand am observat ca nu la mine e defectiunea, am asteptat cuminte sa se remedieze avaria la retea.
Pe 3 noiembrie insa am hotarat sa fac o sesizare, comunicandu-le celor de la Relatii Clienti ca desi sunt cu plata la zi, nu beneficiez de serviciul de internet.
S-au incercat diverse metode de remediere a situatiei, de la distanta, insa toate au esuat.

Drept urmare, am stabilit de comun acord cu operatorul care a preluat solicitarea ca a doua zi, 4 noiembrie, in intervalul orar 17:00 - 19:00 o echipa a departamentului tehnic se va deplasa la locatie pentru a remedia situatia. Mentionez ca am fost acasa incepand cu orele 16:45.
Deoarece nu a venit nimeni pana la 18:30, am sunat la serviciul Relatii Clienti, pentru a ma asigura ca o echipa va ajunge in cele din urma.
Am fost asigurat ca solicitarea mea va fi "urgentata", ca o echipa tehnica este pe drum, si de asemenea, ca voi fi contactat telefonic pentru a mi se comunica ora exacta la care vor ajunge la locatie. Acest lucru nu s-a intamplat.

Asadar, am sunat din nou la 18:57, 19:51, 21:09 si am primit acelasi raspuns: "Solicitarea dumneavoastra va fi urgentata, iar echipa va va contacta telefonic in cel mai scurt timp". DIN NOU, ACEST LUCRU NU S-A INTAMPLAT.
A doua zi am facut si o sesizare in scris, la clienti@rcs-rds.ro si am solicitat un raspuns scris. Evident, nu l-am primit niciodata.

Am sunat din nou pe 5 noiembrie - la 07:36 si la 09:57 - ACELASI RASPUNS!!!
Aceasta ultima sesizare a fost urmata de o audienta in data de 5 noiembrie, unde o domnisoara extrem de amabila m-a asigurat ca... SURPRIZA!!! "Solicitarea dumneavoastra va fi urgentata, iar echipa va va contacta telefonic in cel mai scurt timp". I-am comunicat ca am auzit acest text de nenumarate ori pana in acel moment, fara sa aiba o aplicabilitate in realitate, si ca as aprecia daca ar lua legatura cu echipa tehnica din teren. Evident... inutil.

Am mentionat ca doresc ca apelurile catre Relatii Clienti (in afara de apelul initial) sa-mi fie platite de catre compania RCS & RDS, deoarece TOATE au fost efectuate urmare neprezentarii la locatie in intervalul stabilit de comun acord, precum si necontactarii telefonice de catre echipa tehnica de pe teren, conform spuselor operatorilor de la call center. (Pana in acest moment am cumulat mai mult de 120 min pe telefonul mobil)*.
*Voi pune la dispozitia oricui o copie a facturii cu desfasurator cu tot, imediat ce voi intra in posesia acesteia.

De asemenea, am mentionat ca, desi contractul a fost semnat in februarie, nici pana in acel moment nu am primit stickul pentru internet mobil si/sau telefonul fix/mobil. Motivul? Nu sunt pe stoc. REPET!!! Desi am semnat contractul in februarie, iar aceste "bonusuri" erau parte din oferta.
Ca o favoare personala, am fost trimis undeva langa Izvor, unde - dupa ce am stat 2.5 ore la ghiseu - am primit un stick. Acolo mi s-a comunicat ca telefon fix/mobil e posibil sa nu mai primesc, pentru ca nu se mai aduc.

Ajuns acasa am constatat ca stick-ul NU FUNCTIONEAZA. Asadar, am mai dat un telefon la Relatii Clienti, unde mi s-a spus ca stick-ul nu fusese configurat corect, si operatorul m-a ghidat prin telefon, reusind sa remediem situatia.
Nici in data de 5 nov. nu m-a contactat nimeni de la echipa tehnica. Nici pe 6 nov, nici pe 7 nov...
NICIODATA!!!

Am sunat in ambele zile, incercand sa aflu ce se intampla totusi, cu solicitarea mea. De fiecare data, acelasi raspuns politicos, citit de pe un cartonas sau invatat pe de rost : "Solicitarea dumneavoastra va fi urgentata, iar echipa va va contacta telefonic in cel mai scurt timp". Rezultatul poate fi presupus deja. NI-MIC!!!

Luni, am sunat din nou, si am stabilit ca in data de 9 noiembrie, in intervalul 19:00 - 22:00, echipa tehnica se va prezenta la locatie pentru a remedia situatia.
SI CUM ERA DE ASTEPTAT, NU A VENIT NIMENI!!! NU M-A SUNAT NIMENI SA-MI SPUNA CA NU AJUNGE NIMENI. Evident, situatia nu s-a remediat de la sine.

Am revenit cu un telefon... Mi s-a spus acelasi lucru... Solicitare urgentata... Echipa tehnica lucreaza pentru rezolvarea in cel mai scurt timp...
Am intrebat "CUM E POSIBIL SA SE LUCREZE LA REMEDIEREA SITUATIEI, ATATA VREME CAND ACUM MAI BINE DE O SAPTAMANA S-A STABILIT CA PENTRU REMEDIEREA PROBLEMEI O ECHIPA TREBUIE SA FIE LA MINE IN SUFRAGERIE... IAR ACUM SUNT SINGUR ACASA????" Nu am primit niciun raspuns la aceasta intrebare, insa domnisoara amabila m-a intrebat (tot de pe cartonas, banuiesc) : "Va mai pot fi de folos cu o alta informatie?" si a inchis telefonul, nu inainte sa-mi multumeasca pentru ca am apelat la serviciile RCS & RDS, si sa-mi ureze o seara buna.

Am incercat sa-mi pastrez calmul, si am stabilit un alt interval orar, pentru data de 10 nov. Intre 18:00 - 20:00. DIN NOU, NU A VENIT NIMENI. SI NU M-A SUNAT NIMENI.

Si din nou am sunat... Si din nou mi s-a promis acelasi lucru... Mi s-a mentionat din nou cuvantul "urgentare"... Mi s-a promis din nou ca voi fi sunat... ca in fiecare zi... Insa realitatea este ca nu se intampla nimic. SI E ANORMAL SA FIU TRATAT ASA!!

Azi, am fost din nou in audienta... la 15:00... insa consider ca limitele bunului simt au fost depasite de mult...
Domnisoara politicoasa a fost pe tura cealalta, asa ca am fost in audienta la un tanar arogant / plictisit, pe care, in momentul in care a inceput sa-mi spuna... "Solicitarea dumn..." mi-am permis sa-l intrerup... si sa-i spun ca daca vrea sa-mi zica: "Solicitarea dumneavoastra va fi urgentata, iar echipa va va contacta telefonic in cel mai scurt timp", as prefera sa se opreasca. Este un text pe care nu-l mai cred si ca il rog ca - daca nu poate fi mai creativ - macar sa nu-l mai foloseasca. Mi-a raspuns nonsalant ca el altceva nu are ce sa-mi spuna si - ca noutate - ca NICI MACAR NU AR TREBUI SA STAU ACASA SA ASTEPT ECHIPA... pentru ca e o problema cu fibra optica.

L-am intrebat de ce nu mi-a comunicat nimeni acest lucru. Iar el mi-a raspuns, iritat... ca treaba lui e sa rezolve problema la internet, nu sa comunice cu clientii.
Ca orice om normal (sper) i-am spus ca ma aflu PENTRU A DOUA OARA IN AUDIENTA din doua motive:
1 - Pentru ca nu functioneaza netul (problema care deja mi se pare ca a trecut in plan secundar).
2 - Pentru ca nimeni nu a comunicat cu mine in ultimele doua saptamani, in niciun fel... Iar eu am stat in casa in repetate randuri asteptand o echipa care nici macar nu intentiona sa vina, sau asteptand un telefon de la echipa tehnica... fara rost... IN CONDITIILE IN CARE TOATE ACESTE LUCRURI ERAU STABILITE DE COMUN ACORD CU OPERATORUL DE LA RELATII CLIENTI. Drept urmare, am pierdut atat timp cat si bani, pe care doresc sa-i recuperez...

Cea mai tare replica din ultimele doua saptamani a venit tot de la tanarul cu care am avut audienta vineri (12 nov): "EU SUNT AICI CA SA-TI REPAR INTERNETUL. DACA AI PROBLEME CU MODUL IN CARE COMUNICAM, DU-TE LA PSIHOLOG!"
In acel moment m-am ridicat, va las pe voi sa intuiti starea in care eram si i-am comunicat (inutil, de altfel) tanarului din fata mea ca nu amenint pe nimeni, insa ca ma voi folosi de de toate resursele pentru a face public modul in care aceasta companie isi trateaza clientii. Si nu este o amenintare. ESTE O PROMISIUNE!!

Nu vreau sa credeti ca sunt sarcastic by default, insa consider UN ABUZ modul in care sunt tratat de catre compania RCS & RDS. Si cred ca e firesc sa simt asta , de vreme ce mi-au cauzat atata distress si isi bat in continuare joc de banii, timpul si nervii mei.

A! Era sa uit... In cazul in care va intrebati... Echipa a ajuns in cele din urma... dupa mai bine de doua saptamani...
Am avut net pentru o ora... iar acum am luat-o de la capat.

Asta e povestea mea. Stiu ca daca ati reusit sa cititi pana acum ati avut impresia ca m-am repetat, din greseala, de multe ori...
Si aveti dreptate. Am repetat over and over again aceeasi poveste .
Dar aceasta poveste am trait-o si eu.
Tot mereu si mereu.
ZILNIC.
La fel!
Copy/Paste.
Ziua Cartitei reloaded.

Astazi am vorbit deja cu un avocat, si am programat o intalnire la ANPC.
Fingers crossed.

In acest moment exista pe facebook:
Un grup - RCS & RDS SUCKS!!! / 694 de membri
Un profil - RCS RDS (Sax)* / 154 de prieteni
* Nu m-au lasat sa trec Sucks la nume... dar oricum "SUCKS!!!" apare in fotografia de profil

Ambele create acum 2-3 zile.
Feel free to join!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_o parere.
mesaj Apr 19 2012, 11:25 AM
Mesaj #377





Guests






Dupa parerea mea ,cei care sunt nemultumiti ar trebui sa se inscrie de exemplu la Clicknet.Este mai ieftin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_nobody.
mesaj May 4 2012, 09:23 PM
Mesaj #378





Guests






salut, eu sunt abonat de la infiitarea firmei si sunt foarte multumit de ei,orice deranjament a fost remediat in 2-3 ore de la solicitare, in rest nu stiu daca cineva ofera mai mult decat ei la acest pret si aceeasi calitate, ma-m interesat si la altii, dar sunt mult mai scumpi si oferta lor este mult mai proasta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_nobody.
mesaj May 8 2012, 01:12 PM
Mesaj #379





Guests






salut, revin pentru alte pareri
momentan sunt plecat la Praid, din pacate rds nu exista in zona, dar am adus un stick de vodafone, ce sa zic? e prima data cand incerc asa ceva, dar parere foarte proasta, nici 300kb/s, am vrut sa ma uit la un meci online, dar nici sansa, seara am alat de la proprietar ca are net de la romtelecom, ok, toate bune si fromoase, dar ca nici ei nu asigura mai mult de 1Mb/s, meciul l-am vazut, dar cu multe intreruperi, asa ca daca mai zice cineva ceva de rds, prima data sa incerce si altceva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Alexandra.
mesaj May 9 2012, 09:31 PM
Mesaj #380





Guests






Sper sa mai existe inca oameni porniti pe aceasta draga companie.
As avea o intrebare daca ma puteti lamuri... rds.rcs au voie sa te recupleze la serviciile lor-dupa o perioada de neplata si ulterior achitarea sumei- fara sa te anunte ? Sunt abonata la aceasta companie de foarte multa vreme si imi amintesc ca se obsnuia platirea unei taxe de reconectare ptr a dispune din nou de produsul lor (net si tv.). Cum spuneam, am platit restanta doar pentru ca au amenintat ca isi vor folosi toate resursele pentru a castiga cei 200 de lei de la mine ( exact ! ), adica pentru a nu ii mai avea pe cap. Nu inteleg de ce am primit o noua factura, pe o perioada de 1 luna de servicii din cate am realizat eu, cu suma de 2 luni !- cand eu asteptam sa ma treaca pe o lista neagra si sa imi ceara si bani pentru recuplare ?!- fapt ptr care nu am reziliat nici contractul la momentul respectiv ( 4 aprilie, a.c )
Care e logica aici ?

Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Vizitator_cristina..
mesaj May 21 2012, 07:45 AM
Mesaj #381





Guests






vai ssamar de rds ca si eu am net pe stick si de mai bine de 4 luni da imi merge sacadat si nu ma pot uita la nimik cand sun la relatii clienti astept vreo 2 ore apoi rs cineva si imi spune IMI PARE RAU ATI DEPASIT 5 MEGAPIXELI PE SEC cand sun din nou imi spune ca sa astept ca sa imi porneasca ei din bucuresti si stau si astept mai mult de 2. 3. zile ATENTIE.........MU VA BAGATI NETUL DE LA EI CHIAR DACA II IEFTIN MAI BINE AVETI NET DIN ALTA PARTE PLATITI MAI MULT DAR MERITAhttp://forum.hotnews.ro/style_emoticons/default/smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_cot.
mesaj Jun 7 2012, 03:49 PM
Mesaj #382





Guests






Salut! sa sti ca ai cea mai mare dreptate! Rcs&rds e cea mai rea companie din lume! Eu am asteptat peste cateva luni sa vina sa puna cabluldpa aceea vad ca au mmaxim 44 de canale si majoritatea cu audienta foarte mica si fara pic de interes... In cele din urma dupa un timp am primit si "cutiuta" care poti vedea mai multe canale,si ce credeti? Erau 105 canale 3 sferturi din ele (numarate de mine) nu mergeau si vruiau bani sa le pot vedea,si am ramas cu cele de la inceput si unele gen duck tv si disney junior si alte porcarii. Eu unul chiar abea asteptam sa imi vad canalele preferate cand defapt nu pot vedea aproape nimic! Sa fim seriosi inainte eram la upt si acolo aveau 1000 de canale si le puteai vedea fara probleme,m-am saturat de aceasta companie,mai bine era cu UPC!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_antireclama.
mesaj Jun 13 2012, 11:50 AM
Mesaj #383





Guests






Daca cineva s-a uitat atent, sa zicem, la posturile 3 pina la 23, de la inceputul acestui thread, a vazut ca sunt scrise "de persoane diferte", la intervale scurte de timp.
Putin probabil, dupa parerea mea, cele 20 de posturi sunt scrise de aceeasi persoana.
Probabil ori este cineva care vrea sa faca antireclama evidenta la RDS, ori are probleme mai grave.

Aceeasi secventa de mesaje multe, relativ scurte, scrise la intervale scurte de timp se mai gasesc si in alte intervale de posturi.

In mod normal, mai scrie omul 2-3 mesaje, ca sa ridice threadul mai sus, si chiar sa il bage in top 5, dar sa vezi 20 de mesaje, trase la mitraliera, mai rar. Sau poate nu am fost eu atent si la alte threaduri.

Nici altii nu sunt mai buni. Inainte am fost la o firma de cartier, la care switchul din zona a inceput sa mearga ca girodarul, acum merge, acum nu. Pingul mergea perfect de 10 ori, apoi o pauza de citeva secunde, iar de 10 ori mergea bine. Sun, intreb care e problema, ei zic ca am ceva probleme la setari, bla bla. Sau ca routerul meu de vina. Am testat cum au vrut ei, cu setarile lor, fara router, aceeasi figura. Intr-un final, trimit pe cineva, care vine in scara, la cutia lor, si au mosmondit ei ceva pe acolo, poate ca au schimbat switchul, in fine, merge.
Dupa 2 saptamini, problema revine. Sun iar, iar ma iau cu setari, cu bla bla.
In final am zis, gata, pa, la revedere, plec la altul.

Am plecat la UPC. Si aici probleme tehnice, din cind in cind, dar macar ei stau mai bine, reseteaza din centrala ce reseteaza, si is mai revine modemul, sau decodorul digital.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_Nae.
mesaj Jun 15 2012, 10:06 AM
Mesaj #384





Guests






Si mie imi place UPC.
Singura inconvenienta sunt cablurile.Locuiesc cu chirie si cam ar face propietaru mutre daca ii da astia gauri prin usi sau pereti.
Nu au si DSL? (nu stiu..am fost plecat din tara).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vizitator_NECULA CORNEL ROMUS.
mesaj Jul 20 2012, 01:59 PM
Mesaj #385





Guests






cred ca ar trebui sa luam pozitie fata de aceasta companie neau inselat si siau batut joc de noi ei traiesc prin noi fraieri care cotizam la ei dar cred ca mai sunt si alte companii propun sa raspundem cu aceiasi moneda adica tot bataie de joc mam saturat sa ma plimb mereu pe la ei sa mi se zica o groaza de motive din care tot noi eram vinovati acum sau apucat sa taie din programe am sunat si ca dfe obicei mia raspuns robotu miau spus ca o parte din programe au fost mutate pe analogi eu am optiunea cu resevere daca vreau sa le vad sa ma mut pe digital eu propun ca sa raspundem cu aceiasi moneda sa ne batem si noi joc sa le stricam reteaua si apoi sa ii reclamam astia traiesc pe baza noastra si isi bat joc de noi aideti sa schimbam regulile adica spre normal sa depinda ei de noi tot timpu o sa fie concurenta cel care se comporta cel mai bine si se tine de cuvint sa cistige eu o sa incep sa sabotez aceasta retea prin distrugerea ei [cabluri transformatoare relee si tot ce au plus reclamatii cu daune]mam saturat de bataia lor de joc
    Go to the top of the page
     
    +Quote Post
    Vizitator_evelyn.
    mesaj Jul 31 2012, 01:24 PM
    Mesaj #386





    Guests






    [quote name='nobody' date='May 4 2012, 09:23 PM' post='243919']
    salut, eu sunt abonat de la infiitarea firmei si sunt foarte multumit de ei,orice deranjament a fost remediat in 2-3 ore de la solicitare, in rest nu stiu daca cineva ofera mai mult decat ei la acest pret si aceeasi calitate, ma-m interesat si la altii, dar sunt mult mai scumpi si oferta lor este mult mai proasta.
    [/
    Inseamna, ca esti singurul norocos....deoarece e firma cea mai neserioasa dintre toate! Sotul meu e un barbat calm deobicei ,dar cei de la RCS -RDS se pricep sa-l scoata din sarite. Odata chiar a promis, ca merge la ei , la sediul din Bucuresti si nu stie ce le face. S-a intamplat sa plecam intr-o vara(acu' 2 ani) si susnumitii ne-au decuplat deoarece nu i-am vizionat. Bineinteles, ca pentru cuplare am ascultat ore in sir telefonul cantand...... Odata am platiti cu acelasi ordin de plata factura parintilor si al nostru. RCS-ul scump ne-a scazut noua 2 luni, iar la tata i-a taiat DIGI-ul. Desi era specifricat numarul facturii! Alti nervi , alta distractie. Si as putea insiruii. Dar parca firma asta nu merge daca nu te sacaie. Chiar cred, ca la angajare la ei trebuie sa fii putin prost altfel esti eliminat
    Go to the top of the page
     
    +Quote Post
    Vizitator_Andrei.
    mesaj Aug 17 2012, 06:56 AM
    Mesaj #387





    Guests






    ...ar trebui sesizat oficiul pentru protectia consumatorului.
    Go to the top of the page
     
    +Quote Post
    Vizitator_iulia.
    mesaj Aug 25 2012, 09:22 PM
    Mesaj #388





    Guests






    Of si eu care trageam sperante ca totusi vine cineva in astea 10 zile transmise de catre super operatorii RDS...sa ma cableze si pe mine la o alta adresa. II stiu de nesimtiti, m-am certat cu ei de zeci de ori, sunt execrabil de nesimtiti dar au monopol. .am nevoie de net si cablu, de unde sa-l iau? Si ultima faza cu TLC si discovery. de tot rahatul..adica..mi s-a transmis nonsalant ca , virgula, conform contractului am cele N'spe canale deci nu prea am ce comenta. Nu importa ca sunt 80% niste rahaturi de canale sau niste canale locale plictisitoare si seci, in nu stiu ce limbi ale etniilor care nu ma intereseaza pe mine in Moldova si alte asemenea.Asadar......cand aveam si eu cel mai mare abonament ca sa am si HBo si tot..hop ca nu mai e cel mai mare, sa mai dau vreo 7 lei si sa-l iau pe urmatorul aparut. Ca domnisoara de la telefon mi-a transmis ca ce e asa de mult 7 lei....n'o fi de la mine dar de la milioane...eu zic ca e. Vina nu e doara noastra ptr nepasare, vina e a institutiilor statului care ...au un dezinteres continuu, ei sunt constienti ca noi nu avem resurse sa ne luptam cu un gigant si totusi nu fac nimic, o fi papand careva ceva de pe acolo
    Go to the top of the page
     
    +Quote Post
    Vizitator_Eu.
    mesaj Sep 12 2012, 01:34 PM
    Mesaj #389





    Guests






    O companie de plina de roboti si de angajati nesimtiti.
    La conectarea ruterului trebuie PPPOE sa puneti user si parola, dar nici ei habar nu au .... niste ....i imi venea sa il bat pe idiotul si idioata de la telefon.
    Go to the top of the page
     
    +Quote Post
    Vizitator_andreea misca.
    mesaj Sep 14 2012, 01:54 AM
    Mesaj #390





    Guests






    TIBIROS DRAGA, SUNTEM CETATENI EUROPENI! SI EU AM ACEEASI PROBLEMA CU INTERNETUL SI LA FEL DE IRONIC AM FOST TRATATA!
    I-AM DAT IN JUDECATA LA CURTEA EUROAPANA DE JUSTITIE SI LA CEA A DREPTURILOR OMULUI, AM LATIT VREO 100 DE LEI DAR CREDE-MA CA AU FOST CEI MAI CU CAP 100 LEI CHELTUITI VREODATA!
    INREGISTREAZA CONVORBIREA CU EI , DACA AI POSIBILITATEA! TOATE CONVORBIRILE DE ACUM INCOLO, SI ACTIONEAZA-I IN JUSTITIE! LA MINE A MERS! SI MI-AU PLATIT NENOROCITII 24 DE LUNI DE ABONAMENT FULL IN CASH! PT CA NU AM BENEFICIAT DE SERVICIUL STIPULAT IN CONTRACT!
    Go to the top of the page
     
    +Quote Post

    15 Pagini V  « < 11 12 13 14 15 >
    Reply to this topicStart new topic
    1 Utilizatori care citesc acest topic (1 Musafiri 0 Useri anonimi)
    0 Membri:

     



    RSS Lo-Fi Version acum este: 25th April 2014 - 02:25 AM